REKLAMA
Znaleziono 70 wyników
Galeria Amber w Kaliszu wzmacnia swoją ofertęartykuł
Pokaż artykuł
Galeria Amber w Kaliszu wzmacnia swoją ofertę
Nowo otwarty lokal Dealz i sieć sklepów non-food Pepco po relokacji na większą powierzchnię wzmocnili ofertę kaliskiej Galerii Amber w segmencie value retailers. Znajdujące się na poziomie +1 lokale oferują asortyment dobrej jakości w konkurencyjnych cenach. Łączny metraż objęty umowami wynosi blisko 1200 mkw. Najemcy należą do Pepco Group – międzynarodowej sieci sprzedaży detalicznej.
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
HalfPrice otworzył pierwszy sklep w Jeleniej Górzeartykuł
Pokaż artykuł
HalfPrice otworzył pierwszy sklep w Jeleniej Górze
Zarządzana przez EPP Galeria Sudecka poszerzyła grono najemców, nawiązując współpracę z należącą do Grupy CCC marką HalfPrice. Mieszkańcy Jeleniej Góry i okolic już teraz mogą korzystać z rozbudowanej oferty pierwszego w regionie sklepu, w którym znajdą markową odzież, obuwie, kosmetyki, akcesoria i dodatki do domu w atrakcyjnych cenach. HalfPrice zajął lokal o powierzchni niemal 1400 mkw. na parterze centrum handlowego.
Nowy właściciel rozbuduje akademik przy ulicy Prusa. Zakupił też działkę pod nową inwestycjęartykuł
Pokaż artykuł
Nowy właściciel rozbuduje akademik przy ulicy Prusa. Zakupił też działkę pod nową inwestycję
Nuveen Real Estate i europejska spółka mieszkaniowa Value One, Eagle JVCo, kupiła od spółek zależnyc...
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce  artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
5 otwarć w jeden dzień – sieć dyskontów niespożywczych KiK efektownie zamyka listopadartykuł
Pokaż artykuł
5 otwarć w jeden dzień – sieć dyskontów niespożywczych KiK efektownie zamyka listopad
Elbląg, Kępno (Baranów), Lubin, Ostróda i Połaniec – w tych miejscach zostały dziś otwarte nowe sklepy KiK. Oznacza to, że sieć oddała do użytku około 2500 mkw. powierzchni sprzedażowej. Pięć nowo otwartych sklepów jednego dnia to imponujący wynik, który zbliża KiK do osiągnięcia liczby 500 salonów w Polsce.
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
TEDi nowym najemcą Galerii Północnej w Warszawie
Galeria Północna przyciąga nie tylko marki modowe. Obiekt stawia także na obecność w swojej ofercie sklepów z segmentu value retailers, czyli międzynarodowych dyskontów non-food. W obiekcie zadebiutuje marka TEDi, która stworzy tu swój pierwszy sklep w północnej części Warszawy.
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Kolejny kwartał stabilizacji na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Minione miesiące na rynku nieruchomości handlowych w Polsce charakteryzowała stabilność – mimo, że deweloperzy oddali do użytku zaledwie około 43 000 mkw. nowej powierzchni, cały czas pojawiają się nowe marki, a firmy obecne już na polskim rynku powiększają liczbę swoich punktów. Widoczny jest też trend przebudów istniejących obiektów i adaptacji zabytkowych przestrzeni na cele handlowe i usługowe.
firma
Pokaż firmę
Add Value
firma
Pokaż firmę
Value One
W 2022 r. powierzchnia parków handlowych w Polsce wzrosła o 1/3artykuł
Pokaż artykuł
W 2022 r. powierzchnia parków handlowych w Polsce wzrosła o 1/3
Parki handlowe cieszą się rosnącą popularnością wśród inwestorów. To efekt zmiany nawyków oraz oczekiwań klientów spowodowanych pandemią i nowymi zakupowymi przyzwyczajeniami, wskazują analitycy Emmerson Evaluation. Według danych zebranych przez nich w raporcie "Rynek parków handlowych w Polsce" w 2021 roku oddano do użytku około 225 tys. mkw. takiej powierzchni, a w 2022 roku już o ok. 1/3 więcej, bo ponad 300 tys. mkw. Natomiast w trakcie budowy jest aktualnie ponad 400 tys. mkw.
[Wrocław] Nowy właściciel Factory Outlet Wrocław przy ulicy Granicznejartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Nowy właściciel Factory Outlet Wrocław przy ulicy Granicznej
Największy outlet w południowo-zachodniej Polsce – Factory Outlet Wrocław ma nowego właściciela...
inwestycja
Pokaż inwestycję
Obiekty rekreacyjne w Letnisku Bojany nad Bugiem
Bojany
[Warszawa] Develia sprzedała biurowiec Wola Center w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Develia sprzedała biurowiec Wola Center w Warszawie
Develia, jeden z największych ogólnopolskich deweloperów, sfinalizowała sprzedaż warszawskiego biuro...
Dom studencki MILESTONE Student Livinginwestycja
Pokaż inwestycję
Dom studencki MILESTONE Student Living
Wrocław, Fabryczna, Fabryczna 22
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]
Według JLL i TREI atrakcyjna i elastyczna oferta parków handlowych przyciąga nie tylko sieci dyskontowe, które stale rozwijają w nich swoją obecność, ale także właścicieli marek dotychczas nieobecnych w mniejszych miastach. JLL i Trei Real Estate Poland, autorzy czwartej edycji raportu „Parki handlowe i centra convenience w Polsce”, podsumowują trendy w strukturze najemców parków handlowych.
[Poznań] Apartamentowiec "Za Bramką"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Poznań] Apartamentowiec "Za Bramką"
Poznań, Stare Miasto, Za Bramką 8
Trendy na rynku retail oczami ekspertów MVGMartykuł
Pokaż artykuł
Trendy na rynku retail oczami ekspertów MVGM
Rynek nieruchomości handlowych nieustannie ewoluuje pod wpływem zmieniających się preferencji klientów oraz sytuacji w otoczeniu ekonomicznym i prawnym. Obecnie jesteśmy świadkami wieloaspektowej transformacji, która definiuje na nowo przyszłość całego sektora retail. Zwrot konsumentów ku obiektom handlowym znajdującym się blisko miejsca zamieszkania, wciąż silne ich przywiązanie do tradycyjnych form zakupów, a także postępująca zielona transformacja to główne czynniki determinujące perspektywy rozwoju galerii handlowych i centrów convenience – wskazują eksperci MVGM, wiodącego na polskim rynku zarządcy nieruchomości.
REKLAMA